0

Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon. Serwis wejdzie na nowy poziom?

serwis Prestigio Canyon
Firma Asbis PL Sp. z o. o., w trosce o jeszcze lepszą obsługę posprzedażową klientów, którzy zakupili urządzenia marek własnych Prestigio oraz Canyon otwiera nowe centrum serwisowe zlokalizowane tuż obok siedziby firmy przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie. Myślę, że to dla nas Klientów kluczowa wiadomość, bo serwis jest w Polsce, a nie w Chinach.

Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt. Personel serwisu w godzinach 11.00 – 19.00 w dni robocze przyjmuje zgłoszenia o problemach technicznych i ewentualnych usterkach pod warszawskim numerem telefonu 22 33 71 571. Centrum serwisowe marek własnych Asbisu działa od maja.

Wszystkie zgłoszenia będą indywidualnie rozpatrywane w oparciu o warunki gwarancji przewidziane dla danej grupy produktowej. Jeśli pracownik serwisu nie dopatrzy się spełnienia tych warunków przez rodzaj usterki, wówczas zaproponuje wycenę naprawy na koszt klienta. Kolejnym z możliwych rozwiązań jest wymiana sprzętu na nowy model o zbliżonej lub wyższej cenie rynkowej, w przypadku gdy nie będzie możliwa naprawa uszkodzonego produktu.

tłumaczy procedury serwisowe Grzegorz Kiszka, Warranty Manager w Asbis.

Nie każda techniczna przypadłość sprzętu jest automatycznie usterką serwisową, dlatego zachęcamy do skorzystania z infolinii 00800-491-1662 przed osobistą wizytą w punkcie serwisowym. Niekiedy bowiem rzeczowa rozmowa z konsultantem pozwoli zdalnie przywrócić pełną funkcjonalność danemu urządzeniu.

dodaje Sylwia Koza, Western Europe Marketing & PR Manager Prestigio.

źródło: informacja prasowa ASBIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michał Rogowicz