0

Acer: Bardzo ciekawe podejście do kwestii gwarancji

Acer Gwarancja niezawodnosciAcer rozszerza program „Gwarancja niezawodności Acer”. Program ten powstał z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz małych i domowych biurach. Każdy klient, który zakupi urządzenie biorące udział w programie, w okresie od 1 maja do 31 grudnia 2015 roku, a następnie zarejestruje go w ciągu 30 dni od zakupu, będzie upoważniony do zwrotu 100% ceny urządzenia, jeśli ulegnie ono awarii wymagającej naprawy gwarancyjnej w ciągu pierwszego roku.

Lista urządzeń z kategorii rozwiązań biznesowych obejmuje już 23 pozycje zawierające m.in. ultrabooki Aspire S7, monitory B6, projektory z serii P5 i P7, laptopy biznesowe z serii TravelMate P2, P4 i P6 oraz komputery stacjonarne Veriton. Na liście można znaleźć również urządzenia konsumenckie 2-w-1: Aspire Switch 10, Aspire Switch 11, Aspire Switch 12.

Pełny wykaz urządzeń Acer objętych gwarancją niezawodności można znaleźć na stronie: https://promise.acer.com/.

Założenia programu „Gwarancja niezawodności Acer”:

  • Gwarancja niezawodności: Jeśli urządzenie biorące udział w programie ulegnie awarii w pierwszym roku użytkowania i spełniać będzie założenia naprawy gwarancyjnej, firma Acer zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy i dodatkowo do zwrotu 100% ceny zakupu danego sprzętu. Program objąć może maksymalnie 50 komputerów na jednego użytkownika/jedną firmę.
  • Okres promocyjny: produkty biorące udział w programie zakupione w dniach od 1 maja 2015 do 31 grudnia 2015 roku.
  • Rejestracja: Klient musi zarejestrować się w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Acer idź tą drogą…

Dla właścicieli firm na pewno jest to dobra wiadomość. Moim zdaniem takim podejściem do serwisu, Acer Polska zyska wielu Klientów w Polsce… A Wy co sądzicie? Acer idzie dobrą drogą?

Aktualizacja danych z 8 sierpnia 2015 roku

Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Prowadzone stale badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Wśród ankietowanych w sierpniu osób 89% poleciłoby serwis Acer swoim znajomym.

Na wysoką ocenę pracy serwisu wpływają takie czynniki, jak krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, tj. 33 sekundy. Aż 77% wszystkich rozmów w sierpniu odebrano w ciągu 30 sekund od nawiązania połączenia.

Dokonana wiosną 2015 roku zmiana lokalizacji serwisu wpłynęła na przyspieszenie napraw urządzeń. We Wrocławiu mieści się zarówno serwis, jak i centrum logistyczne magazynujące części zamienne dla całego regionu EMEA. W sierpniu niemal wszystkie, bo 99% napraw gwarancyjnych zostało dokonane w ciągu 5 dni od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu.

Krótki czas oczekiwania na połączenie, serwis działający w trybie door-to-door, 24-miesięczna gwarancja oraz szybka i skuteczna naprawa wpływają na wysoką ocenę serwisu przez klientów. W skali 1-10, ankietowani klienci ocenili serwis Acer na 8,24. W lipcowym badaniu ocena ta wynosiła 8,33, co świadczy o utrzymującej się, wysokiej jakości pracy serwisu.

Serwis Acer Polska infografika

źródło: informacja prasowa Acer Polska

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michał Rogowicz