0

Lark wprowadza gwarancję door-to-door. Również dla tabletów

Lark door-to-door
Polski oddział firmy Lark wprowadza nową posprzedażową 2 letnią gwarancją typu door-to-door. Jest to świetna wiadomość dla wszystkich klientów Lark. Usługa dotyczy również tabletów, w tym najnowszych nowości Ultimate 7i oraz 8i.

Zgodnie z nową procedurą klienci poświęcają swój czas tylko na rejestrację, utworzenie nowego konta oraz wypełnienie kilku pól oraz opisu usterki. Resztą zajmą się konsultanci firmy, którzy zatroszczą się o zamówienie kuriera, który odbierze reklamowany sprzęt, a także dostarczy go po zakończeniu naprawy. Oczywiście zupełnie za darmo.

Formularz zgłoszenia usterki można znaleźć na stronie http://www.lark.com.pl/wsparcie.html. Podanie niezbędnych informacji zajmie nie więcej niż kilkanaście minut.

Rozpatrzenie reklamacji nie powinno trwać dłużej niż 14 dni roboczych, jednak w większości przypadków sprzęt jest naprawiany w przeciągu tygodnia. Przed odesłaniem urządzenia do klienta serwisanci przeprowadzają kilkukrotne testy, potwierdzające prawidłowe działanie sprzętu.

Awaria każdego urządzenia to sytuacja nie do pozazdroszczenia. Szczególnie, jeśli dotyczy to urządzenia, które jest naszym narzędziem pracy lub zabawy. Wysłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu niesie za sobą sporo uciążliwości, związanych nie tylko z kilkunastodniową rozłąką z urządzeniem, ale również z koniecznością dostarczenia go do sprzedawcy. Oznacza to zazwyczaj stratę czasu i pieniędzy.

mówi Mateusz Gac, prezes Lark Europe.

źródło: informacja prasowa Lark

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michał Rogowicz