0

Samsung stwierdził, że wszystkie pozwy wytoczone przez firmę Apple niosą pozytywne skutki i działają jak darmowa reklama

Samsung Galaxy Tab 10.1Samsung zdał sobie sprawę z jednych najstarszych prawd marketingowych – każda reklama, jest dobrą reklamą, niezależnie od tego czy ma pozytywny, czy też negatywny wydźwięk. Jak się bowiem okazuje, pozwy złożone przez Apple przeciwko Samsungowi, okazały się być błogosławieństwem dla producenta z Korei Południowej, pozwoliły bowiem na poprawę ogólnego wizerunku, zwiększenie popularności, rozpoznawalności marki i przyciągnięcie nowych klientów.

Koncepcja ta sprawdza się przede wszystkim w Australii – w czasie jednego z wywiadów dla krajowej telewizji, przedstawiciel Samsunga dziękował Apple twierdząc, że gigant z Cupertino wypromował Galaxy Tab 10.1 poprzez przyciągnięcie uwagi mediów do toczących się procesów. Obecnie, praktycznie każdy kilkukrotnie słyszał nazwę urządzenia i może jeszcze za wcześnie na takie osądy, ale wygląda na to, że tablet Samsunga będzie prawdziwym hitem.

Urządzenie miało być dostępne w Kraju Kangurów już latem, jednak z powodu kolejnych procesów wytaczanych przez Apple miejsce miały kolejne opóźnienia. Na szczęście, firmie Samsung udało się znieść zakaz sprzedaży jeszcze przed okresem bożonarodzeniowym, co także pozytywnie wpłynie na sprzedaż tabletu, szczególnie, że produkty koreańskiej firmy są naprawdę cenione przez Australijczyków.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel