1

Zwiększenie dystrybucji chińskiego tabletu RedPad

White BoxW przeciągu ostatnich kilku kwartałów możemy zauważyć, że średnie chińskie przedsiębiorstwa coraz lepiej radzą sobie na rynku tabletów, cały czas zwiększając swój udział w nim. Jest tak między innymi w przypadku tabletu RedPad, którego sprzedaż oscyluje na poziomie 3 milionów sztuk w miesiącu, czego z pewnością nie można zignorować i czym zainteresowało się z pewnością nawet samo Apple.

Całkowita liczba urządzeń przygotowanych przez chińskich producentów jeżeli chodzi o tablety ma w tym roku przekroczyć pięćdziesiąt milionów sztuk, przynajmniej tak wynika z analiz firmy eMedia zajmującej się badaniem rynku.

Trzeba uczciwie przyznać, że duża część chińskich tabletów jest naprawdę wyjątkowa – czasami już za 100$ jesteśmy w stanie nabyć tablet z najnowszą wersją Androida, wyglądający naprawdę atrakcyjnie i posiadający co najmniej przeciętną specyfikację. Twórcy RedPad oprócz tego wypuścili na rynek modele w czterech wersjach rozmiarowych, dzięki czemu dostosowali się i dopasowali do wymagań oraz zapotrzebowań różnych grup konsumenckich. Tablety te oprócz na rodzimym rynku, dużą popularnością cieszą się także na Bliskim Wschodzie, czy też w Ameryce Łacińskiej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel

  • Anonim

    RedPad konkurencja dla iPada?:)