1

Microsoft Surface pojawił się na Facebooku i Twitterze – początek kampanii marketingowej? [wideo]

Na początku czerwca, kiedy Microsoft Surface Tablet został zaprezentowany, przygotowano bardzo ciekawe wideo promocyjne, które znajdziecie pod postem. Na materiale nie tylko mogliśmy podziwiać oryginalny design urządzenia oraz dołączonych do niego akcesoriów, ale jednocześnie uzyskać na jego temat kilka przydatnych informacji. Obecnie, Microsoft zaczyna wchodzić w zakrojone na szeroką skalę strategie marketingowe, o czym świadczy między innymi utworzenie kont na Twitterze oraz Facebooku, w celu promocji w mediach społecznościowych.

Konto w serwisie Facebook, przyciągnęła już ponad 17 tysięcy osób, a fanpage mirroruje posty, które pojawiają się między innymi na koncie Twitter (ponad 11 tysięcy obserwujących). Microsoft zainwestował wiele pieniędzy w Surface i liczy, że właśnie ten model stanie się flagowym urządzeniem firmy w najbliższym czasie.

Wersja, która działać ma na Windowsie RT, posiada wyświetlacz ClearType HD (10,6 cala), edycja z Windowsem Pro 8, jest natomiast delikatnie grubsza i cięższa, korzysta jednak dokładnie z tego samego ekranu. Zarówno, do jednego jak i do drugiego, dołączana jest obudowa VaporMg i specjalna podstawka, które także zaprezentowane są na poniższym video. Bylibyście zainteresowani zakupem tabletu od Microsoftu? Osobiście, nam coraz bardziej się podoba 😉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel