1

Sprzedaż Windowsa 8 poniżej oczekiwań Microsoftu

Windows 8Pod koniec zeszłego miesiąca, Microsoft oficjalnie wypuścił swoją nową wersję Windowsa, dostosowaną zarówno dla komputerów osobistych, laptopów oraz urządzeń mobilnych. Windows 8 to z pewnością całkowicie świeże spojrzenie na popularną platformę, szczególnie w porównaniu z jej wcześniejszymi wersjami. Microsoft dokonał tutaj odważnego ruchu, próbując zmienić utarte przyzwyczajenia użytkowników.

Jak więc ma się sprzedaż Windowsa 8? Według specjalisty ds. sprzedaży zatrudnionego przez przedsiębiorstwo, a mianowicie Paula Thurrotta, plasuje się ona niezwykle mocno poniżej oczekiwań. Nie chodzi tutaj tylko i wyłącznie o samo oprogramowanie, ale także tablety i smartfony oferujące nowego OS-a.

Thurrott winę zrzuca jednak przede wszystkim na samych producentów urządzeń, którzy nie byli w stanie efektywnie wypromować swoich gadżetów oraz jednocześnie najnowszej platformy od Microsoftu. Osobiście uważa, że nowe tablety i inne urządzenia mobilne nie sprostały oczekiwaniom konsumentów.

Windows 8 w każdej swojej wersji zoptymalizowany został pod ekrany dotykowe. Musimy jednak pamiętać, że na rynku cały czas spotykamy mało komputerów osobistych oraz monitorów posiadających multidotyk. Wszystko zmierza w tym kierunku, jednak o wiele wolniej niż spodziewał się tego Microsoft. Czy może to oznaczać, że Windows 8 jest innowacją, na którą rynek i sami konsumenci nie byli jeszcze gotowi? Jaka jest wasza opinia? 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel