1

Magazyn EGO popularny na iPadzie

EGO iPadEGO – pierwszy męski magazyn wyłącznie na tablety zadebiutował zaledwie 14 dni temu. Już po kilku dniach wdarł się na sam szczyt rankingu aplikacji pobieranych na iPady przez użytkowników z Polski.

EGO funkcjonuje wyłącznie w wersji na tablety. Od startu zbiera pozytywne komentarze od ekspertów, którzy doceniają jednocześnie zawartość treściową jak i jakość aplikacji, którą jest EGO.

Tylko w okresie ostatnich 14 dni od startu magazyn EGO odnotował:
• 9 tys. sesji czytelniczych,
• 4 tys. użytkowników.

W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o ciężkim życiu gwiazdy i jego największym wyzwaniu, czyli wyprawie żukiem dookoła świata. Natalia Lesz podaje swój przepis na idealnego faceta. Fani motoryzacji obejrzą 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.

Tylko w okresie ostatnich 14 dni od startu pierwszy numer magazynu EGO może się pochwalić:
– artykułami przeczytanymi 38 tys. razy ,
– 21 tys. gestów interaktywnych.

Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w pierwszym numerze EGO są między innymi marki: Lexus, Tissot i Ford. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawca „iAM” oraz „EGO” współpracuje z AtMedia.

A czy ktoś z Was faktycznie pobrał EGO na swojego iPada?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michał Rogowicz

  • Marek

    ściągnąłem pierwszy numer EGO i przyznaję, że robi wrażenie, głównie pod kątem filmów i zdjęć, jeszcze nie przeczytałem wszystkiego, ale artykuł z Damięckim polecam