0

Microsoft zwiększa produkcję tabletów Surface, rozszerza ofertę na kolejne rynki

Microsoft SurfaceInformacja ta zbiła nas z tropu, jak się jednak okazuje jest całkowicie prawdziwa. Chociaż Microsoft jakiś czas temu postanowił zmniejszyć produkcję tabletów Surface o połowę, odzyskał chyba ponownie wiarę w jeden ze swoich najnowszych produktów. Fabryki giganta software’owego mają bowiem znowu wytwarzać większą ilość tychże urządzeń, a firma szuka swoich szans na nowych rynkach, starając się znaleźć nowych partnerów do współpracy.

Posunięcie takie może ostatecznie wyjść tabletowi na dobre, wcześniej bowiem Microsoft ograniczył jego sprzedaż tylko i wyłącznie do swoich własnych sklepów. Kiedy urządzenie trafi przykładowo na Best Buy albo do Walmarta, wtedy bardzo możliwe, że liczba sprzedanych egzemplarzy pójdzie wyraźnie w górę. Jakby bowiem nie było, Surface posiada ogromny potencjał.

Miejmy nadzieję, że przy licho wyglądających wynikach sprzedaży obecnego modelu, Microsoft nie będzie spieszył się z wypuszczeniem drugiej jego generacji. Doprowadziłoby to bowiem do jeszcze większego spowolnienia wzrostu udziału w rynku, który i tak mocno kuleje i mocniejszego podziału konsumentów, chcących zakupić tablet zaproponowany przez giganta software’owego.

Według analityków, wprowadzenie Surface do innych sklepów w okresie przedświątecznym, pozwoli osiągnąć sprzedaż na poziomie 600 tysięcy urządzeń w ostatnim kwartale tego roku. Czy według was liczba ta jest realna w osiągnięciu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel