0

Kindle Fire rośnie w siłę! iPad spada w dół

Kindle FireOkres świąteczny przyniósł zauważalne zmiany na rynku tabletów w Północnej Ameryce, co obrazuje między innymi spadek udziału iPada o ponad 7 procent. W tym samym momencie, konkurencyjne produkty od Amazona, Samsunga oraz Google, uzyskały wzrost popularności o 5 procent w tym właśnie okresie.

Nie oznacza to jednak, że iPad Mini oraz wszystkie wcześniejsze wersje urządzenia od Apple drastycznie straciły na popularności. Cały czas, iGadżety generują około 78,5% całego ruchu sieciowego z powierzchni tabletów.

Następne miejsce zajmuje Amazon Kindle Fire – przepaść jest tutaj jednak ogromna, produkt ten zdołał uzyskać bowiem wynik „zaledwie” 7,5%. Należy jednak zauważyć, że Kindle doczekał się największego wzrostu popularności, który wyniósł aż 3,03%.

Analitycy spodziewają się, że na początku obecnego roku iPad znowu przekroczy barierę 80% udziału w rynku. Przed nami jednak CES i MWC – czy nowe tablety nie zaszkodzą więc jeszcze bardziej gigantowi z Cupertino?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Damian Chmiel