0

ABI: Tablety Samsunga zabierają rynek iPadowi

Samsung Galaxy Tab 4 10.1

Samsung Galaxy Tab 4 10.1

Według ostatniego badania firmy analitycznej ABI Research, tablety koreańskiego producenta cieszą się na świecie coraz większym zainteresowaniem. Wszystko kosztem iPada.

Według najnowszego badania ABI Research, tablety Samsunga w ciągu roku zwiększyły swój udział rynkowy o 10.8 proc. Jest to okres od pierwszego kwartału do następnego pierwszego kwartału – dane dotyczącą lat 2013-2014. Nieco gorzej wiedzie się gigantowi z Cupertino. Przez wiele lat to Apple i ich tablet iPad wiódł prym na rynku i żaden produkt nie mógł mu zagrozić. Nadal nie ma jednego sprzętu, który cieszyłby się tak olbrzymim zainteresowaniem, ale cała seria Galaxy Tab od Samsunga spełnia swoje zadania. Koreański producent notuje wzrost sprzedaży, a Apple spadek. W analogicznym okresie, firma sprzedała o 10.1 proc. mniej iPadów. W tej chwili wynik to 16.4 mln sztuk. Na trzecim miejscu jest ASUS, którego wynik jest o 0.8 proc. gorszy.

Udział systemu operacyjnego Android wśród tabletów wynosi 56.3 proc. Natomiast Apple może pochwalić się wynikiem na poziomie 39.6 proc. Najmniejszym zainteresowaniem cieszy się Windows, który ma zaledwie 4.1 proc.

źródło: phonearena.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Michał Rogowicz